+ Yorum Gönder
  1. 1
    siyah_in_ci
    Usta Üye

    KPSS sonuçları

    Önlisans ve ortaöğretim düzeyinden adayların katıldığı 21 Eylül 2008'de yapılan KPSS Ortaöğretim/Önlisans sonuçları açıklandı.
    Bu bölümde kpssye giren arkadaşlar puanlarını ve bundan sonra nolacağı hakkındaki fikirlerini burada paylaşabilirler.




  2. 2
    neseelii
    Üye

    --->: KPSS sonuçları

    ben 82 aldım ama bundan sonra ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yok da bir yere yerleşebileceğimi pek sanmıyorum:S







  3. 3
    siyah_in_ci
    Usta Üye

    --->: KPSS sonuçları

    bence puanın gayet iyi ve benim edindiğim bazı bilgilere göre 90 alan bir kişinin girdiği yere 60 puan alıpda torpili olan kişiyi bile alıyorlarmış yani şansın var aslında







  4. 4
    neseelii
    Üye

    --->: KPSS sonuçları

    ya aslında torpilin varsa herşey tamamdır ama olmayınca da olmuyor ondan girmek umudum yok yani :(

  5. 5
    siyah_in_ci
    Usta Üye
    nese hayırlısı olsun umarım her şey istediğin şekilde olur:)

  6. 6
    Börtecine
    Emekli
    Hiç olmayacak yerde bile torpil işin içine giriyor.Kısacası sadece bilmek yetmiyor, Türkiyemizde..

  7. 7
    neseelii
    Üye
    inş teşekkür ederim :) Türkiye'nin hali işte :(

  8. 8
    g_gizem
    Üye
    benim erkek arkadaşım 80 puan aldı ortaöğretim..kimileri dikkatli tercihle yerleşebilir diyor ama benim hiçbir fikrim bilgi alabileceğim kimseyide bulamıyorumm:(

  9. 9
    €lif
    Üye
    Benim bu sınavım kötü geçmişti.72 aldım.Doğru tercih gerçekten çok önemli ama tabi ki her şeyde olduğu gibi bu sınavda da torpil var güzel Türkiye'mizde:)

    47 alan bile yerleşiyor.Arkadaşlar şunu tavsiye ederim size.Bir çok kişi devlet doğuda daha çok memur alıyor diye doğuyu yazıyorlar.Gelmeyince de ama ben doğuyu yazdım diyorlar.Burda maksat doğru değil.Doğuda örneğin Erzurum'da kadro açığı olan bi kurum 2 kişi alıyorsa,batıda İstanbul'da kadro açığı 15 ise tabi ki İstanbul'u yazmak daha mantıklı.

    Gerçi ben İstanbul yerine doğuyu tercih ederim %100.Şu devirde doğudan bile beter halde.!

  10. 10
    neseelii
    Üye
    kontenjanın yüksek olduğu yerleri yazmak daha mantıklı tabikide ama istanbul izmir ankara gibi büyük şehirlerde bu pekte gerçerli olmaz bence çok dikkatli rercih yapmak gerekiyor :confused:

  11. 11
    €lif
    Üye
    Zaten sonuçlar evimize gelecek.Tercih kılavuzunda kadro açıkları yazıyor.Ama şöyle olabilir Ankara,İstanbul,İzmir gibi büyükşehirleri tercih edip gelmesi zor ama kadro açığı çok olup küçük olan illeri de yazabiliriz.Bir de tercihlerde aranan kriterler var.Onlara uygun yazmak da gerekir.Mesela ticaret meslek lisesi mezunu olan biri için bilgisayar sertifikası istemiyorlarmış.Düz liselilerin şansı pek yok gibi Kpss'de.

  12. 12
    TAM32HEP32
    Yeni Üye
    2008 kpss (öğretmenlik) 74 puan aldım ve yıllardan beri çok aldıkları türkçe öğretmenini bu sene düşürdüler bu puanla geçen sene olsaydı atanıyordum ama bu sene taban puan 80 olduğu için tercih bile yapamadım... :(


    2009 da artık bi daha deneyeceğiz

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi